Wednesday, May 30, 2007

tipah tertipu ...


last week .. i went to lowyat to get new hanpon

expecting the latest model w lowest price at the hottest IT stall


hampeh giler .. korang janganla tertipu

JANGAN pegi kedai hanpon opposite dgn escalator 3rd floor Lowyat tuh ..

masa aku pegi ada 3 org amoi cina yg sangat hampeh .. masa promo bukan main baik , pijak semut pun tak mati ... nak bagi itu la ini la , plastic cover free, bole upgrade freela , hanset ori la .. semua mangkuk hayun jer ... sbb tanak kitarang lari , kutu tuh bg special price rm600 complete set model gambar sebelah tuh ... lepas solat , kitarang pegi balikla mcm dijanjikan . Sekali kutu tu duk promo2 model motorola la , nokia la .. questioning y kitarang nak sgt model SE tuh ...

then kecoh2 kata model yg dioffer rm600 tuh , local made , bateri tahan sehari , no cabel , no memory card , charger local - basicly no warranty at all .. paling aku tak tahan dia buat offer memory card M2 yg 1gig RM 100++ , padahal kat tingkat atas jual less than rm100 .. aku siap tunjuk flyers lowyat lagi kat dia ... bangang tak ?? igt aku apa , baru sampai kat KL ke hape ?

apahalll??!! .. kitarang dah bengang .. aku mintak balik hanset lama + nak blah .. dia tanak bagi katanya hanset tu dah ada buyer !! .. korang percaya tak , aku baru je pass hanset tu setengah jam ... dia dah buat harta sendiri , gi jual kat 2nd hand kedai !! bangang giler !!

gaduh2 , barula kutu tuh ckp ... set RM600 tuh dah abih stock , dia kena bagi yg semua accesory ori .. harga baru RM660 , sbb tanak rugi punya pasal dia kelentong memacam ... sampai last , kutu cina tuh buat muka tapak kuali .. plastic cover harge rm5 pun tak nak bagie

lainkali kalu aku jupe kutu cina tuh lagih .. ishh siapla

No comments: